klikokoning.nl

ALGEMENE
VOORWAARDEN

Algemene voorwaarden Klikokoning

Klikokoning maakt gebruik van de volgende voorwaarden:

  • De algemene voorwaarden, zoals hieronder omschreven
  • De privacyverklaring van Klikokoning

Inhoudsopgave

  1. Definities
  2. Klikokoning
  3. Diensten van Klikokoning
  4. De totstandkoming van de rechtsverhouding en de toepasselijkheid van de algemene voorwaarden
  5. Duur rechtsverhouding Klikokoning en Cliënt
  6. Gegevens van Clïent
  7. Persoonsgegevens en privacyverklaring
  8. Rechten van intellectuele eigendom
  9. Aansprakelijkheid
  10. Overmacht
  11. Wijzigingen
  12. Contact en klachten
  13. Slotbepalingen

Artikel 1: Definities
De volgende begrippen worden in het kader van deze algemene voorwaarden als volgt gedefinieerd:

Klikokoning: De handelsnaam van Smarlet RPM B.V.

Cliënt: consument die gebruik maakt van de Diensten van Klikokoning

Dienst(en): de door Klikokoning verleende Diensten

Overeenkomst: De Overeenkomst tussen Klikokoning en de Cliënt

Product: de te leveren abonnementen/contracten die door Klikokoning wordt aangeboden aan Cliënt

Gegevens: alle gegevens verstrekt door Cliënt

Artikel 2: Klikokoning

Naam: Smarlet  (handelsnaam Klikokoning)

Gevestigd:
Westlandseweg 12
2291PG Wateringen

KvK-nummer: 68520050

Artikel 3: Diensten van Klikokoning

  1. Klikokoning is gespecialiseerd in het reinigen van rolcontainers. Containerreiniging voert de reiniging zelf uit of besteed de reiniging uit een gespecialiseerde partners.
  2. Klikokoning levert zowel een eenmalige. tijdelijke of doorlopende dienst. De kosten van de dienstverlenging zijn terug te vinden op www.klikokoning.nl en worden bevestigd in het contract dat de Client afsluit.

Artikel 4: Totstandkoming rechtsverhouding en toepasselijkheid algemene voorwaarden

  1. De overeenkomst tussen Klikokoning en Cliënt komt tot stand op het moment dat Cliënt zich voor één of meerdere producten of diensten bij Klikokoning heeft aangemeld.
  2. De onderhavige algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle rechtsverhoudingen tussen Klikokoning en Cliënt. De actuele versie van al onze geldende voorwaarden treft u aan op de website www.Klikokoning.nl.
  3. Indien Cliënt zich heeft aangemeld bij Klikokoning via het door Klikokoning aangeboden aanmeldformulier, wordt Cliënt geacht kennis te hebben genomen van de inhoud van de toepasselijke algemene voorwaarden van Klikokoning.
  4. Als het voor een goede uitvoering van de Dienst vereist is, heeft Klikokoning het recht om Diensten door derden te laten verrichten.
  5. 5. Cliënt heeft gedurende veertien (14) dagen na aanmelding voor een specifiek product of Dienst van Klikokoning het recht om de overeenkomst zonder opgaaf van reden te ontbinden. Dit kan per e-mail of per brief, gericht aan Klikokoning.
  6. Klikokoning is bevoegd de rechten van Cliënt binnen de rechtsverhouding met Klikokoning op te schorten indien Cliënt zijn verplichtingen niet nakomt.

Artikel 5: Duur rechtsverhouding Klikokoning en Cliënt

De rechtsverhouding tussen Klikokoning en Cliënt wordt aangegaan voor (on)bepaalde tijd en is elk moment telefonisch of schriftelijk opzegbaar, mits Cliënt een jaarcontract heeft afgesloten. De Dienst die Klikokoning biedt is een betaalde dienst, welke eenmalig, tijdelijk of doorlopend wordt betaald.

Artikel 6: Gegevens van de Cliënt

  1. Cliënt is verplicht alle gegevens op het aanmeldingsformulier of in het registratieportal van Klikokoning of een door Klikokoning geaccepteerde partner volledig en naar waarheid in te vullen.
  2. Indien zich na aanmelding wijzigingen voordoen in de door Cliënt opgegeven gegevens, dan is Cliënt gehouden dit met bekwame spoed aan Klikokoning door te geven. Klikokoning is niet verantwoordelijk voor de gevolgen van het niet (tijdig) ontvangen hebben van Cliënt van de juiste gegevens aan Klikokoning.

Artikel 7: Persoonsgegevens en de privacyverklaring

  1. Klikokoning neemt de gegevens van Cliënt op in haar database met inachtneming van de geldende wetgeving, waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming. De gegevens zullen nimmer zonder expliciete toestemming van de Cliënt voor commerciële doeleinden aan derden worden verstrekt.
  2. Klikokoning gebruikt de gegevens van Cliënt alleen voor de uitvoering van de Diensten, waaronder het reinigen van de container(s).
  3. In de privacyverklaring staat omschreven hoe Klikokoning omgaat met verwerking van persoonsgegevens. Dit gebeurt conform de geldende wetgeving, waaronder de Wet Bescherming Persoonsgegevens en de Algemene Verordening Gegevensbescherming.

Artikel 8: Rechten van intellectuele eigendom

  1. Klikokoning behoudt zich de rechten en bevoegdheden voor die haar toekomen op grond van het intellectueel eigendomsrecht en de toepasselijke wetgeving. ‘
  2. Klikokoning behoudt zich het recht voor de door de uitvoering van de Diensten verkregen kennis voor andere doeleinden te gebruiken, voor zover hierbij geen vertrouwelijke informatie ter kennis van derden wordt gebracht.

Artikel 9: Aansprakelijkheid

  1. Klikokoning streeft er naar om alle informatie zo zorgvuldig, compleet, actueel en correct mogelijk weer te geven.
  2. Klikokoning is niet aansprakelijk voor enige schade als gevolg van onjuistheden of onvolledigheden in de door haar aan Cliënt verstrekte informatie, via de website of anderszins, of informatie welke van derden afkomstig is en over de inhoud waarvan zij geen zeggenschap heeft.
  3. Klikokoning is niet aansprakelijk voor enige schade die voortvloeit uit het gebruik van deze website of applicaties en garandeert niet dat de website of applicatie ononderbroken zal functioneren.

Artikel 10: Overmacht

Onder overmacht wordt verstaan: omstandigheden op grond waarvan nakoming van de Overeenkomst door Klikokoning redelijkerwijs niet kan worden verlangd. Indien Klikokoning door overmacht wordt verhinderd de Diensten geheel of gedeeltelijk te verlenen, heeft Klikokoning het recht om zonder gerechtelijke tussenkomst de uitvoering van de Diensten op te schorten en de Diensten geheel of gedeeltelijk te ontbinden.

Artikel 11: Wijzigingen

  1. Klikokoning heeft te allen tijde het recht om de rechtsverhouding en levering van Diensten te wijzigen of in zijn geheel te beëindigen.
  2. Klikokoning behoudt zich het recht voor om wijzigingen aan te brengen in de algemene voorwaarden. De meeste recente versie van de algemene voorwaarden is te vinden op www.klikokoning.nl.
  3. Klikokoning is gerechtigd om jaarlijks haar tarieven aan te passen. Indien er sprake is van een tariefsverhoging heeft u het recht om de overeenkomst op te zeggen.

Artikel 12: Contact en klachten

  1. Klikokoning is continue bezig om haar Dienstverlening te verbeteren. Ondanks alle zorgvuldigheid van Klikokoning kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. U kunt uw klacht per e-mail aan onze Klantenservice kenbaar maken via: vraag@klikokoning.nl.
  2. Ook voor vragen of andere problemen is Klikokoning bereikbaar via vraag@klikokoning.nl.

Artikel 13: Slotbepalingen

  1. Op de tussen Klikokoning en de Cliënt bestaande rechtsverhouding en deze algemene voorwaarden is Nederlands recht van toepassing.
  2. Geschillen zullen worden voorgelegd aan de daartoe bevoegde rechter in het arrondissement Rotterdam.
DE GOEDKOOPSTE VAN NEDERLAND DE GOEDKOOPSTE VAN NEDERLAND

MEEST GESTELDE VRAGEN

Wat kost Klikokoning? +
Bij Klikokoning heb je al een abonnement Voor €89,95 per jaar. Op de website kan je heel makkelijk jouw abonnement samenstellen of kiezen voor een eenmalige reiniging.
Welke kliko’s maakt Klikokoning schoon? +
Klikokoning maakt alle kliko’s schoon, dus jij bepaalt welke kliko’s je wil laten reinigen!
Hoe vaak komt Klikokoning langs? +
Dat hangt af van jouw wensen. We kunnen 12x per jaar komen of alleen gedurende de zomermaanden (6x). Ook is het mogelijk dat we eenmalig bij je langskomen. Wij zijn heel flexibel!
Wat moet ik doen om mijn kliko gereinigd te krijgen? +
Meld je aan bij Klikokoning en zet je kliko aan de straat zoals je gewend bent. Zorg ervoor dat de Klikokoning-sticker goed zichtbaar is. Laat de kliko staan tot 19.00 uur, dan doen wij de rest.
Wanneer ontvang ik de sticker? +
Na je aanmelding sturen wij je gelijk de stickers toe. Dit kan een paar dagen duren.
Wat moet ik doen als mijn stickers beschadigd zijn? +
Even contact met ons opnemen, dan sturen we gelijk nieuwe stickers toe.
Mijn kliko is niet gereinigd. Wat nu? +
Oh nee, dat is niet de bedoeling. Neem alsjeblieft even contact met ons op, dan kijken we wat er aan de hand is en zorgen we direct voor een oplossing.
Is Klikokoning milieuvriendelijk? +
Ja, Klikokoning werkt volledig milieuvriendelijk en gebruikt geen schoonmaakmiddelen die schadelijk zijn voor het milieu.
Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice? +
Je kan ons bellen op het nummer 088-0240475 of een email sturen naar vraag@klikokoning.nl.